ทุกสิ่งที่คุณจำเป็นต้องรู้

ค้นหาสินค้า
  • เกรดดีเลิศ ดี และพอใช้ แตกต่างกันอย่างไร?
  • แบตเตอรี่ของอุปกรณ์มีสุขภาพเป็นอย่างไรบ้าง?
  • พื้นที่จัดส่งครอบคลุมกี่วัน?
สถานะการสั่งซื้อ/สมัคร
  • สถานะการสั่งซื้ออุปกรณ์
  • สถานะการสั่งซื้อเทิร์นอิน (ขายอุปกรณ์ของคุณ)
การชำระเงิน
  • แผนการผ่อนชำระสินเชื่อ
การรับประกัน
  • รับประกันฟรี 1 เดือน
  • การขยายการรับประกัน
  • Replace Plus (โปรแกรมเปลี่ยนอุปกรณ์)
อีเมล
มีคำถามไหม? ทีมงานที่เป็นมิตรของเราพร้อมให้บริการเสมอ!
ทีมงานบริการลูกค้าของเราพร้อมให้บริการทุกวันตั้งแต่ 9.00-18.00 น.
ไลน์
เราอยู่ที่นี่เพื่อคุณ! แจ้งให้เราทราบว่าเราสามารถช่วยเหลือคุณได้อย่างไร
ฝ่ายบริการลูกค้าของเราพร้อมให้บริการทุกวันตั้งแต่ 9.00-18.00 น.
ติดต่อเรา
เรายินดีให้ความช่วยเหลือคุณ!
ติดต่อฝ่ายลูกค้าสัมพันธ์ จันทร์ - ศุกร์ ( วันทำการ) 9.00-18.00 น

Everything you need to know

Product Enquiry
  • What is the difference between excellent, good, and fair grades?
  • How is the health of the device's battery?
  • How many days does the delivery area cover?
Order/ Application Status
  • Device order status
  • Turn-in Order Status (Selling Your Equipment)
Payment
  • Loan Repayment Plan
Sell Your Device
Warranty
  • Free 1-month warranty
  • Extended warranty
  • Replace Plus (device replacement program)
Email
Have a question? Our friendly team is always ready to help!
Our customer service team is available every day from 9:00 AM to 6:00 PM.
Line
We're here for you! Let us know how we can help you.
Our customer service is available 9am-6pm daily.
Contact us
We are happy to assist you!
Contact Customer Relations Mon - Fri (Working Days) 9:00 AM - 6:00 PM